wtorek, 7 sierpnia 2012

Przeeeepraszaaam :/

Zabijecie mnie prawda? Wiem, to nie pierwszy raz jak nie wyrabiam sie z rozdzialem. 

Niestety nie moge dodac zadnych nowych rozdzialow, poniewaz przyjechala do mnie rodzina z Londynu i nie mam czasu ich pisac.
Myslalam nad tym jak Wam to wynagrodzic i postanowilam mapisac one shota rowniez o Ziallu. 
Jeszzce raz bardzo przepraszam, wiem jestem okropna :o 
Nie wiem kiedy go dodam . 
Takze, nie bijcie mnie i przepraszam za bledy, ale to tablet z Londynu mojej kuzynki i nie wiem jak sie tutaj ustawia jezyk na Polski. O.o 
Do napisania ;3 


Wybaczcie ;(

13 komentarzy:

  1. Najważniejsze dla mnie jest to, że nie zawieszasz i nie przestajesz pisać - bo tego bym chyba nie przeżyła. Szkoda, że nie możesz dodać żadnego rozdziału, ale rozumiem. Czekam na tego Shota, który zapewne będzie zaje.bisty (: [possess-my-heart]

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa umre bez nowego rozdziału ;CC ale prawda najważniejsze jest to,że nie zawieszasz,więc do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No nic... to chyba zostało nam tylko czekanie :P
    A więc cierpliwie czekam. :D
    Dreamer

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeżyje jakoś .. :D
    Będę czekac na one shout ..
    I mam nadzieję że nowy rozdział nie będzie dopiero tak ok we wrześniu.. bo tego bym już nie przeżyła ;/
    Będę cierpliwie czekac xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, spokojnie, poczekamy.
    Pozdrawiam, BB. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. poczekamy ;) wynagrodzisz nam to zajebiście długim rozdziałem ;) Jak kochamy to poczekamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. na hard-to-know.blogspot.com nowy rozdział :) zapraszam :D wyajsnienia u mnie tez na blogu. ;< jest u mnie juz 1 w nocy takze ide spac. -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. proszę cię, dodaj szybko jakiś rozdział, bo ja tu po prostu nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie gniewamy się. dobrze, że nie jesteś wobec nas obojętna i informujesz nas o tym. Rodzina jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Pomyślałem, że gdybym był na jego miejscu, właśnie tego bym teraz potrzebował – nie słów pocieszenia, czy zapewnienia, że ona na mnie nie zasługiwała. Raczej po prostu kogoś, kto będzie przy mnie i nie pozwoli mi zwariować z bólu. Chciałem wtedy być kimś takim dla Harry’ego i starałem się kimś takim być."
    http://our-month.blogspot.com/
    Zapraszam na Chapter One opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Spojrzał na mnie, a jego wzrok przepełniony był bólem. Czułem się, jak nigdy, potrzebny mu. By mógł się wynurzyć, żeby mógł nabrać powietrza do płuc. Już otwierał usta by mi powiedzieć, co leży na jego sercu, jednak (...)"

    Po więcej zapraszam na Ziall'a, gdzie jest dopiero Chapter One!
    http://final-souffle.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak więc dzisiaj trafiłam przez przypadek na ten blog i pierwsze ci ci napiszę, to że nie żałuję. Piszesz świetnie i pewnie to słyszałaś 873847378784578475875060682721 razy i usłyszysz to jeszcze pewnie niejeden raz -> ZAJEBISTE OPOWIADANIE!
    Czekam z wielką niecierpliwością na kolejny rozdział, który jak się pewnie okaże będzie mega! (w sumie to co innego by się można po tobie spodziewać :D)
    One shot'em także nie pogardzę xD
    Ciekawość mnie zżera kawałek po kawałku, więc jak tylko będziesz mogła coś nowego dodać, no to dodaj (Ale ja mądre zdania piszę xD
    Czekam :*
    A w wolnej chwili luknij do mnie http://1dobrocilomojswiatdogorynogami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. PROSZĘ CIĘ DODAJ W KOŃCU TEN ROZDZIAŁ BO JA TU WARIUJE !!
    Dzisiaj przeczytałam całe twoje opowiadanie i powiem tylko tyle: Masakraaa !
    No nie mogę po porostu. Zacznijmy od początku płakałam kiedy Zayn robił TO Niallowi to było okropne tak szczerze. Tak strasznie było mi szkoda Nialla a Zayn ....
    Nie wiem co napisać ogólnie nie lubię tego typu blogów w sensie, że chłopaki są razem itp ale twój jest jakiś inny.
    Naprawdę masz talent :)
    zapraszam też do nas i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń